sobota, 14 lutego 2015

Rozdział 22

Oj kochani! Jak ja się za Wami stęskniłam! Przychodzę do Was z nowym rozdziałem... w szkole nadal jest źle... no może ciut lepiej ale i tak teraz zaczynają mi się ferie więc będę miała czas... z moją przyjaciólką też jest poprawa ale w najbliższym czasie chyba niestety "zabawa" zacznie się od nowa...
Za ten rozdział musicie bardzo podziękować Rumcajsowi. Tylko dzięki niemu ten rozdział się w ogóle pojawił (bardzo ci dziękuję za wszystko :***) i to w dodatku dzisiaj, w Walentynki! Jak Wam minęły? Mi bardzo dobrze i o dziwo nie byłam sama. Nie, nie myślcie, że mam faceta xd Ja jestem w gronie forever alone'ów a teraz byłam razem ze znajomymi na łyżwach a potem na koncercie walentynkowym z przyjaciółką i przyjacielem, który potem mnie odprowadził do domu (:3).
Dobra, już przestane nawijać :D Myślę, że ten rozdział Wam się spodoba... taki w sam raz na Walentynki :3
ENJOY! ;)
Czytasz=komentujesz



***
Hermiona
Biegłam w kierunku Zakazanego Lasu. Na jego skraju stała jakaś zakapturzona postać. W ręce trzymała różdżkę, którą sterowała jakimś związanym, drobnym ciałem. Była to dziewczynachyba z pierwszego roku. Miała długie blond włosy, które zwisały aż do ziemi.
-Pomocy!- krzyczała zapłakanym głosem, który od razu rozpoznałam. Poczułam ukłucie w sercu i przyspieszyłam, żeby jak najszybciej znaleźć się blisko niej.
-Annie!- krzyknęłam do niej i posłałam w kierunku napastnika czerwony grot.
-Miona! Miona! Miona!
Zerwałam się z łóżka. Wyczułam czyjąś obecność i odruchowo wyciągnęłam różdżkę spod poduszki.
-Lumos- powiedziałam i wycelowałam zapaloną różdżką w osobę stojącą przy moim łóżku.
-Miona- to była Annie. Jej twarz była mokra od płaczu, była okropnie blada i wpatrywała się we mnie z przerażeniem.- Gwen, ona… pomóż…- nie powiedziała nic więcej. Rzuciła mi się na szyję i zaczęła szlochać. Rozbudziłam się całkowicie.
-Annie, spójrz na mnie- powiedziałam stanowczo do dziewczyny.-Spróbuj się opanować i powiedz mi co się stało z Gwen.
-Ja-aa nawet nie wiem co-oo to jest- próbowała się opanować i mówić normalnie ale niezbyt jej to wychodziło.- Jest nieprzytomna iii… powinnaś sama to zo-oobaczyć. Nie umie-eem tego opisać.
Bez zbędnych pytań przywołałam różdżką mój czerwony szlafrok, założyłam go, wyszłam z dormitorium i skierowałam się do drzwi naprzeciwko. Weszłam bez pukania i podeszłam do śpiącego ślizgona.
-Draco, jesteś potrzebny- potrząsnęłam nim, ale on tylko przewrócił się na drugi bok.
-Jeszcze pięć minut- jęknął.
-Chyba mieliśmy kolejny atak!- wrzasnęłam mu do ucha, a on od razu zerwał się z łóżka.
-Następnym razem obudź mnie delikatniej- warknął i wstał. Miał na sobie tylko zielone spodnie od piżamy, przez co doskonale było widać jego umięśniony tors.- Granger- powiedział wyrywając mnie z zamyślenia.- Będziesz sobie podziwiać mnie później, a o ile dobrze zrozumiałem doszło do kolejnego ataku, więc zamknij buzię i prowadź- powiedział ze ślizgońskim uśmieszkiem i założył zielony szlafrok. Poczułam, że się czerwienię i odwróciłam się do niego plecami. W drzwiach stała przerażona Annie.
-Chodźmy- powiedziałam i objęłam ją wolną ręką.
Poszliśmy do skrótu prowadzącego do Wieży Gryffindoru i weszliśmy do Pokoju Wspólnego. Potem weszłam razem z Annie po schodach do pokoju dziewczyn. Draco szedł trochę za nami i kiedy postawił nogę na trzecim stopniu, schody zniknęły, a blondyn zjechał na sam dół. Gdybyśmy nie byli w tak poważnej sytuacji pewnie bym się roześmiała.
-Poczekaj chwilę- skupiłam się i wycelowałam różdżką w podłogę. Schody znowu się pojawiły.- Teraz możesz wchodzić.
Chłopak wszedł na górę i rzucił mi mordercze spojrzenie.
-Nie mogłaś mnie ostrzec?- burknął.
-A co u was tego nie ma?- zapytałam z uśmiechem a on tylko pokręcił przecząco głową. No tego się można było spodziewać po Domie Węża.- Dobra, nie ważne. Chodźmy już.
Annie poszła przodem i poprowadziła nas do dormitorium pierwszoklasistek. Otworzyła ostrożnie drzwi, a potem na palcach weszła do środka. Pewnie inne dziewczyny spały. Poszłam tuż za nią. W pokoju było ciemno, a jedynym źródłem światła były nasze zapalone różdżki. Tak jak podejrzewałam, reszta współlokatorek Annie była pogrążona w głębokim śnie.   
-Muffliato- szepnęłam. Lepiej żeby nas nie usłyszały.
-To tutaj- powiedziała blondynka i wskazała jedno z łóżek.
Od razu zauważyłam dużą czarną plamę na pościeli, z której wydzielał się mdły słodki zapach. Na łóżku leżała Gwen. A przynajmniej tak myślałam. Gdyby Annie mi wcześniej nie powiedziała, to bym jej nie rozpoznała. Pod skórą miała dziwne czarne plamy, a tam gdzie skóra była rozcięta, czyli prawie wszędzie, wypływała substancja w tym samym kolorze, pomieszana z krwią. Zamiast jednak jej ubywać, przybywało jej coraz więcej. Włosy dziewczyny były poczochrane i pozlepiane od tej dziwnej mieszanki. Twarzy prawie nie dało się rozpoznać, ponieważ wszędzie było pełno czarnych plam i szram, jakby od noża.
Nie krzyczałam. Nie zrobiło mi się nie dobrze. Po prostu wpatrywałam się w nią i nie mogłam się ruszyć. To było przerażające. Jak można zrobić małej dziewczynce coś takiego? Najgorsze było to, że nie znaleźliśmy Poszukiwacza. To pewnie była jego sprawka. I my temu nie przeszkodziliśmy. Patrolowaliśmy korytarze i nie spotkaliśmy go. To była nasza wina. A tak naprawdę moja. Gdybym postawiła się Malfoyowi i zostałabym na patrolu to pewnie złapałabym go na gorącym uczynku.
W końcu otrząsnęłam się z transu. Trzeba było zachować zimną krew.
-Co to jest?- zapytałam w stronę ślizgona. Ten już przyklęknął przy Gwen i zaczął wymawiać jakieś dziwne zaklęcia, których nie potrafiłam zidentyfikować.
-To bardzo stara czarna magia. Nawet nie wiedziałem, że ktoś jeszcze tego używa. Ten dupek jest naprawdę szalony, żeby choć próbować coś takiego zrobić. Później ci wyjaśnię. Lepiej wyślij patronusy do McSztywnej i pani Pomfrey. Sam nie dam rady- i znowu zaczął coś dziwnie mamrotać i robić skomplikowane ruchy różdżką.
-Expecto patronum- szepnęłam. Z mojej różdżki buchnął tylko srebrny promyczek.- Expecto patronum- powiedziałam stanowczo. Znowu mi nie wyszło.
Draco na chwilę oderwał się od leczenia Gwen i spojrzał na mnie dodając otuchy.
-Dasz radę. Pamiętaj, jakaś szczęśliwa myśl- powiedział, a ja spojrzałam głęboko w te stalowe tęczówki, które od początku roku są dla mnie wsparciem.
-Expecto patronum- krzyknęłam i z mojej różdżki wreszcie wyleciały dwie wydry.
Uklękłam obok Malfoya.
-Mogę jakoś pomóc?- zapytałam i wpatrywałam się jak szramy na twarzy Gwen się zasklepiają z pomocą magii Dracona.
-Prawie skończyłem, ale muszę szybko zasklepić te rany zanim krew znowu zacznie wypływać- nie odrywał wzroku od twarzy dziewczynki. Był poważny i skupiony.- Umiesz zasklepiać rany, prawda?
-Chcesz zostawić tak to czarne coś?- pod skórą dziewczynki nadal znajdowała się ta słodkawa ciecz.
-Z leczeniem tego sobie już nie poradzę. Tutaj potrzeba eliksirów i paru bardziej zaawansowanych zabiegów magomedyka. To chcesz pomóc?
Nie odpowiedziałam mu tylko od razu wzięłam się do pracy.
Annie przytuliła się do moich pleców i zaczęła płakać.
-Pomóżcie jej, pomóżcie…- powtarzała w kółko.
Po jakimś czasie do pokoju weszła pani Pomfrey i profesor McGonagall.
-Na brodę Merlina- powiedziała na wejściu dyrektorka.- Co się stało? Proszę mi wszystko od początku opowiedzieć.
Pani Pomfrey bez słowa uklęknęła obok mnie i zaczęła robić to co ja przed chwilą, tyle że szybciej. Odwróciłam się i przytuliłam Annie do siebie, a potem wyjaśniłam co się stało. Profesor McGonagall coraz bardziej bladła. Jak zakończyłam swoją opowieść była nauczycielka transmutacji przepytała trochę Annie, która opowiedziała jak znalazła swoją przyjaciółkę, a kiedy skończyła, Minerwa wyprostowała się i zacisnęła usta.
-Jak z nią, Poppy?- zapytała pielęgniarki.
-Na razie jej stan jest stabilny. Gdyby nie pan Malfoy to najprawdopodobniej już by nie żyła- zakończyła cicho.
-Zabierz ją do Skrzydła Szpitalnego i składaj mi raporty o jej stanie- rozkazała profesorka.- Za chwilę  zrobimy zebranie nauczycieli, musimy coś z tym zrobić. Pójdę ich obudzić- powiedziała i skierowała się w stronę drzwi. Zanim wyszła odwróciła się jeszcze w naszą stronę.- Was też chcę widzieć na tym zebraniu- i wyszła.
Przytuliłam Annie mocniej do siebie. Już nie płakała, za to cała drżała.
-Annie- powiedziałam do niej łagodnie.- Powinnaś się położyć. Jeśli chcesz to możesz iść do mojego dormitorium- uśmiechnęłam się do niej ciepło żeby dodać jej otuchy.- W tej szafce z moimi eliksirami znajdziesz fiolkę z Eliksirem Słodkiego Snu. Wiesz jak wygląda?- pokiwała potwierdzająco głową.- Wypij całą fiolkę i połóż się, dobrze? Poradzisz sobie?- znowu kiwnęła głową i mocno się do mnie przytuliła.- Tylko uważaj na siebie.
-Dziękuję- szepnęła zachrypniętym głosem i opuściła pomieszczenie.
-Pomóc, proszę pani?- usłyszałam za sobą blondyna zwracającego się do pielęgniarki.
-Nie trzeba, panie Malfoy. Tylko posprzątajcie tutaj, dobrze?- zgodziliśmy się, a ona wyczarowała nosze, przeniosła na nie dziewczynkę i skierowała się z nią do wyjścia.
W pokoju zostaliśmy tylko ja i Draco, no i oczywiście reszta dziewczynek, które spały.
-Chłoszczyść- rzuciłam w stronę prześcieradła. Choć krew zniknęła, to czarna substancja z ran Gwen pozostała.
-Zwykłym zaklęciem tego nie usuniesz- powiedział cicho Draco.- Hauriendum nigrum*- powiedział, a pościel znów była czysta.- Chodźmy już.
Podszedł do drzwi i mi je otworzył. Odwróciłam się jeszcze w stronę łóżek innych dziewczynek i cofnęłam zaklęcie, a potem wyszłam z dormitorium. Wyszliśmy z Pokoju Wspólnego Gryffindoru i poszliśmy w stronę gabinetu dyrektora.
-Co to było?- zapytałam roztrzęsionym głosem.
-To była tak zwana Czarna Klątwa. Używano jej w czasach starożytnych. Chyba nawet na samym początku świata, albo coś takiego, nie pamiętam zbyt dobrze- zamyślił się na chwilę.- Osoba, która ją rzuciła musiała być naprawdę szalona i bardzo zaprzyjaźniona z czarną magią. Tej klątwy już się nie używa, ponieważ jest zarówno niebezpieczna dla ofiary jak i napastnika. Nawet Voldemort jej nie używał. Jakie są jej skutki, sama widziałaś.
-Tak- szepnęłam i przymknęłam powieki. Od razu zobaczyłam małą twarz Gwen w czarnych plamach.- Da się to uleczyć?
-Zależy…- zawiesił głos.- Nie miałem wystarczająco dużo czasu, żeby się temu przyjrzeć. Nie wiem jak mocno została trafiona i jak długo była torturowana, chociaż wiesz, pani Pomfrey lepiej się na tym zna, ja znam tylko teorię- powiedział cicho, a mnie zrobiło się zimno. Mała bezbronna Gwen została zaatakowana przez jakąś bestię. Nie mogłam inaczej nazwać Poszukiwacza. A może gdybyśmy lepiej przeszukali zamek, to może byśmy zapobiegli kolejnemu atakowi? Gdybym wtedy się postawiła ślizgonowi, żebyśmy szukali dalej…
-Hej- powiedział cicho chłopak i stanął przede mną.- Nie płacz- dopiero kiedy to powiedział, to zdałam sobie sprawę, że już od jakiegoś czasu z moich oczu lecą łzy.
-To moja wina- powiedziałam płaczliwie.- Mogłam uratować Gwen gdybym tylko…
-Hermiono spójrz na mnie- powiedział stanowczo i zmusił mnie żebym spojrzała mu w oczy.- Nie udało nam się temu zapobiec i raczej byśmy nie znaleźli tego dupka. Przeszukaliśmy prawie cały zamek i zrobiliśmy wszystko co w naszej mocy, ale co się stało to się nie odstanie. Obiecuję ci, że go znajdziemy- powiedział i uśmiechnął się pokrzepiająco.
-Masz rację. Muszę wziąć się w garść. Po prostu najpierw wojna, teraz to…- nie mogłam dalej kontynuować. Jedynie przytuliłam się do niego i zaczęłam wdychać zapach sosen, który mnie uspokajał. Staliśmy tak przez chwilę wtuleni w siebie, a ja chciałam, żeby to trwało wiecznie. Tutaj nie musiałam się niczym przejmować, zdala od wszelkich trosk i problemów czułam się bezpiecznie.
-Choć, musimy iść do McSztywnej- powiedział cicho Draco a ja niechętnie się od niego oderwałam. Potem objął mnie i stanęliśmy przed kamienną chimerą.- Szpon hipogryfa- posąg odskoczył w bok, a my wspięliśmy się po schodach.
-O, jesteście już- powiedziała profesor McGonagall i uśmiechnęła się blado.- Przepraszam, że robię zebranie o tak późnej porze- zwróciła się do wszystkich nauczycieli zebranych w gabinecie.- Niestety mamy tutaj sytuację krytyczną. Nastąpił kolejny atak w zwiaku z Poszukiwaniem Pierwotnego Pierścienia- na twarzach profesorów wymalowało się wiele emocji, od smutku przez zaskoczenie aż do złości.
-Jak to?- pisnął zezłoszczony profesor Flitwick.
W całym pokoju było głośno od oburzonych rozmów, od których zaczęła mnie już boleć głowa. Pobudka w środku nocy, okropne przeżycia i wstrząs stanem Gwen i teraz ten hałas. To było dla mnie za dużo.
-Zaraz nie wytrzymam- szepnęłam do ślizgona i oparłam się o jego ramię, a on mnie odruchowo objął.
-Ależ proszę o ciszę- dyrektorka próbowała przekrzyczeć innych, ale nikt jej nie słuchał.
-CISZA!- wrzasnął z portretu Albus Dumbledore i wszyscy momentalnie się uciszyli.
-Dziękuję, Albusie- była nauczycielka transmutacji uśmiechnęła się do niego z wdzięcznością i odwróciła przodem do reszty zgromadzonych.- Poszukiwacz, o którym Wam wcześniej mówiłam znowu zaatakował. Myślę, że każdy już wie czym jest Pierwotny Pierścień- McGonagall spojrzała na mnie znacząco. Bardzo dobrze wiedziała po ośmiu wspólnych latach, że ja z Harrym i Ronem nie spoczniemy dopóki nie dowiemy się czegoś o nim i nie znajdziemy sprawcy. Na potwierdzenie skinęłam jej lekko głową.- Mieliśmy jak dotąd trzy ofiary. Pierwszą była Luna Lovegood z Ravenclawu, drugą była Hanna Abbott z Hufflepuffu- tutaj zrobiła krótką pauzę.- Tym razem jest nią Gwen Owleens z Gryffindoru. O szczegółach jej odnalezienia i jej stanu opowiedzą nam Prefekci Naczelni, którzy byli jako pierwsi na miejscu zdarzenia.
Wszyscy nauczyciele wlepili w nas wzrok. Postanowiłam wziąć się w garść, wyprostowałam się i zaczęłam opowiadać.
-Jako pierwsza znalazła ją jej przyjaciółka Annie Trenstred. Annie nie wiedziała co robić, a ponieważ znamy się bardzo dobrze, przyszła z tym do mnie. Obudziłyśmy też Dracona i wróciłyśmy do Gwen.
-Została trafiona Czarną Klątwą- Draco przerwał mi, za co byłam mu bardzo wdzięczna. Nie wiedziałam czy umiałabym opowiadać o stanie zaatakowanej gryfonki.- Jest to z dziedziny czarnej magii i teraz nawet się tego nie uczy w teorii. Ta klątwa jest bardzo stara, nie wiem jak bardzo, bo tego nie pamiętam. Używało się jej w starożytności na pewno, lecz potem zaprzestano takich działań. Przy jej użyciunie tylko ofiara ulega hmm…- blondyn szukał dobrego słowa.- uszkodzeniu, lecz przy choć drobnej pomyłce, takiej jak drgnięcie nadgarstka, napastnik może zostać uszkodzony w taki sam sposób. Ze względów bezpieczeństwa, nawet Czarny Pan jej nie używał. To zaklęcie sprawia, że pod skórę ofiary dostaje się słodkawa, czarna i lepka substancja, która rozprowadza się po całym organizmie i powoli go niszczy. Zablokowałem tę substancję, lecztylko tyle mogę zdziałać.Nie będzie wyniszczać organizmu Gwen, ale na razie będzie w głębokiej śpiączce czy czymś takim. Za bardzo tego nie studiowałem, bo myślałem, ze raczej mi się nie przyda.
-Czy jest szansa na uzdrowienie jej?- zapytała profesor Goldenwand. Ze zdziwieniem zauważyłam, że była wtulona w nauczyciela mugoloznawstwa.
-Nie wiem, choć wydaję mi się, że tak. Pani Pomfrey na pewno coś będzie wiedziała na ten temat.
-Dziękuję, panie Malfoy- McGonagall skinęła mu głową.- Proszę wszystkich, aby zachowali szczególną ostrożność. Wy także, lecz proszę, żebyście nie mówili o tym innym prefektom- zwróciła się do nas.- Nie chcę siać paniki- przez chwilę zapadła cisza. Nikt nie śmiał się odezwać. Każdy myślał o Poszukiwaczu i jego brutalnych napaściach.- Panno Granger- usłyszałam po chwili i przeniosłam wzrok na dyrektorkę.- Wiem z doświadczenia, że razem z panem Potterem i panem Weasleyem lubicie rozwiązywać tego typu zagadki. Ponieważ jesteście dorośli, nie zabronię wam tego, ale mam jedną prośbę. Uważajcie na siebie.
-Tak jest, pani profesor- powiedziałam cicho.
-Możecie już iść. Pamiętajcie, zachowajcie czujność.
Po tych słowach odwróciłam się w kierunku drzwi, chwyciłam Malfoya za rękę i poszłam z nim na dół do naszego Pokoju Wspólnego. Po drodze nie odzywaliśmy się do siebie.
Kiedy doszliśmy przed portret Shizuke Wanabe, okazało się, że spała.
-Ekchem…- odchrząknęłam, a postać z portretu się przebudziła.- Felix Felicis- gdy kobieta nam otworzyła, wbiegłam do pomieszczenia i rzuciłam się na kanapę.
Machnięciem różdżki zapaliłam ogień w kominku i podkurczyłam nogi. Draco usiadł obok mnie i przez chwilę milczeliśmy.
-Dorwiemy drania, nie martw się- blondyn przerwał ciszę i spojrzał na mnie.
-Pomożesz mi, prawda?- skinął głową na potwierdzenie, a ja spojrzałam mu w oczy i zapomniałam o całym świecie. Kto by pomyślał, że widok tych oczu będzie działał na mnie kojąco? Kiedyś gdy widziałam stalowoszare tęczówki, od razu się spinałam, a we mnie wzbierała irytacja i złość. A teraz? Gdyby nie osoba siedząca naprzeciwko mnie, to nie wiem co bym zrobiła. Od początku roku szkolnego tyle się zmieniło…
-Granger- usłyszałam jakby z oddali głęboki męski głos.- Tylko pamiętaj o mruganiu- na twarzy chłopaka wykwitł typowo ślizgoński uśmiech.
-Spadaj, Malfoy- powiedziałam, ale nie oderwałam od niego wzroku. Byłam jak zahipnotyzowana. Wokół nas panowała cisza, jedynie co jakiś czas iskry z kominka dawały o sobie znać, strzelając wesoło. Czas się zatrzymał. Wszystkie myśli wyparowały. Było tylko tu i teraz.
-Dziękuję ci, że jesteś- szepnęłam i nieświadomie się do niego przysunęłam. Potem pod działaniem jakiegoś impulsu, zbliżyłam się jeszcze bardziej, tak że nasze twarze dzieliło zaledwie kilka centymetrów. Nie myśląc o niczym zbliżyłam swoje usta do jego warg.
To było coś magicznego. Zupełne dwa przeciwieństwa, teraz złączone w jedno. Ogień i lód, czerwień i zieleń, lew i wąż… Nie chciałam tego przerywać. Draco przyciągnął mnie mocniej do siebie i oddał pocałunek. Poczułam wokół siebie nieziemski zapach sosen i…
Nagle przyszło opamiętanie. Zdałam sobie sprawę co tak właściwie robię. Przecież to jest Draco Malfoy! Czystokrwisty arystokrata, który na pewno potem będzie tego żałował. Poza tym, to przecież ten, który zmienia dziewczyny jak rękawiczki i ma ich pełno do wyboru. Dlaczego miałby się zainteresować mną? Szlamą, która w dodatku jest gryfonką, czyli naturalnym wrogiem każdego ślizgona.
Oderwałam się od niego i zanim zdążył mnie zatrzymać, pobiegłam do drzwi od mojego dormitorium i schowałam się w swoim pokoju.
Na łóżku leżała pogrążona w głębokim śnie Annie. Przeszłam do łazienki, tak cicho, żeby jej nie obudzić. Potem rzuciłam Muffliato i puściłam wodę do wanny.
Czy byłam zakochana w Malfoyu? To było pytanie, na które znałam odpowiedź. Długo odrzucałam od siebie to uczucie, ale po tym co się stało w Pokoju Wspólnym musiałam przyznać, że to prawda. Już od dawna jestem w nim zakochana. Jednak ze smutkiem stwierdziłam, że muszę zachować zimną krew i spróbować to od siebie odepchnąć i w końcu zapomnieć. Taki ktoś jak on nie zakochałby się we mnie. Dla niego zawsze byłam i będę nic niewartą szlamą.
Wyszłam z wanny i sięgnęłam po różdżkę, żeby rzucić na siebie zaklęcie suszące. Potem wyszłam z łazienki i spojrzałam na łóżko. Annie nadal spokojnie spała. Podeszłam do szafki z eliksirami. Niestety Eliksir Słodkiego Snu się skończył. Annie wypiła ostatnią fiolkę z mojego składu i dzisiaj będę musiała zasnąć ze świadomością odpłynięcia w krainę koszmarów. Uroczo.


-------------------------------------------
Tak, zakończenie najlepsze :D Co do pocałunku... przepraszam, że to było takie hmm... suche? Nie wiem, nie jestem z tego zadowolona... po prostu niestety nie jestem dobra w opisach... ale macie tutaj rozmyślania Mionki i trochę o Pierwotnym Pierścieniu... Jeśli dobrze pójdzie i zgodnie z planem ro niedługo dobiję do świąt w naszym opowiadanku ;)
Dobra, czekam na Wasze opinie.

Jeszcze raz wszystkim dziękuję i pozdrawiam,
Hermiona :*

PS: Jak wiecie, zawsze chce odpowiadać na każdy komentarz... nadrobię zaległości jutro ale teraz padam z nóg więc ten...

25 komentarzy:

  1. O JAAAAAAAAAA. JAAAAAAAAAA. JAAAAAA. AAAAAAALEEEEER SUUUUPER. A tak serio to świetne, czekam na kolejny <3<3<3
    ~Hinny

    OdpowiedzUsuń
  2. Uloce :* Biedna Gwen. Ciekawe kto stoi za tymi atakami. Mam nadzieje że to niedługo się rozwiąże. Co do pocałunku to był boski. Ogółem uwarzam że Dramione za coś magicznego i coś co pokazuje że "między miłością a nienawiścią jest cięka granica" Pozdrawiam i życze weny Angel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się ze się podobał :D a kto sto za tymi atakami? Tego dowiecie się jak będziecie czytać dalej ;) pozdrawiam,
      Hermiona :*

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy rozdzial. Ciesze sie ze wrocilam. Biedna Gwen jestem ciekawa co dalej z atakami i co uwaza Draco co sie stalo hihi. Pozdrawiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co uważa Draco? Hmm no to już w następnym rozdziale xd ;) dziękuję ze nadal tu jesteś :*

      Usuń
    2. Ja śledzę tutaj wszystko codziennie haha :* No cóż ja już czekam na kolejny rozdział ^^

      Usuń
  4. Przeczytałam cały twoj blog <3 jest boski. Życzę weny na kolejne rozdziały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* ostatnio nie miałam czasu... tyle się ostatnio dzieje... ale coś tam napiszę ;)

      Usuń
  5. Rozdział cudowny jak zawsze + MUSISZ napisać 23 bo twoje fanki nie znają litości :D i błagam! Ciagnij ta historie! Wszyscy jestesmy od niej uzależnieni :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej... postaram się ale zobaczymy ;) i cieszę się ze się komuś podoba :D

      Usuń
  6. Super. Nareszcie Draco i Hermiona razem! A co do Gwen... biedna. Będę niecierpliwie czekać na kolejny rozdział ;) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :)
    Szczerze mówiąc, gdy tutaj zaglądałam nie spodziewałam się czegoś tak...cudownego. Na początek przepraszam, że dopiero teraz tutaj wchodzę, ale ostatnio naprawdę mam problem z czasem. Teraz mamy na szczęście ferie, więc biorę się solidnie za swój rozdział i nadrabiam zaległości.
    Jestem pod wrażeniem Twojej twórczości. Pomysł z atakami jest naprawdę intrygujący. Jestem ciekawa, kto za tym wszystkim stoi, kto robi takie okropne rzeczy i jaki jest jego cel. Okropność, żeby uczynić coś takiego pierwszoklasistce. Dobrze, że Hermiona obudziła Dracona i, że on sam jakoś znał się na rzeczy. Twój Draco ma fajne teksty, kocham to delikatne dramione.
    Wybacz, że tak krótko, ale z telefonu...

    Pozdrawiam ;*


    co-serce-pokocha-dramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Nawet nie wiesz ile twój komentarz dla mnie znaczy <3 cieszę się ze ci sie podoba ;) Ja nie mogę... po prostu uśmiecham się jak głupia do ekranu ;D wspaniale ze znalazłaś dla mojego bloga czas i spoko, rozumiem że nie masz czasu... ja np też teraz z rozdziałem 23... nawet go nie zaczęłam... tyle się ostatnio dzieje...

      Usuń
  8. zrób Hermione TROSZECZKE barziej agresywną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agresywną? Hmm... niezły pomysł... chociaż nwm... ja widzę Hermione zawsze jako ta opanowaną osobę... gdyby nie ona to Harry i Ron już by stracili mnóstwo punktów i mieliby pełno szalabanów... No a teraz trochę płacze bo nerwy jej puszczają i wgl... ale wtedy kiedy trzeba, zachowuje zimna krew... ale jeszcze się zastanowię ;) może będzie jakiś epizod... o już nawet mam pomysł 3:)

      Usuń
  9. Dobre, choć szkoda że jak w każdym już "szablonowym" dramione Hermiona czuje wyrzuty sumienia i chce ukryć to uczucie. Czemu nie mogłaby choć raz sobie tego podarować i przestać się tak zachowywać?
    Gryfoni są odważni a Hermi nigdy nie zachowywała się jak pipa ("Oh jeju! Na pewno jestem dla niego zwykłą szlamcią, nigdy na mnie nie spojrzy co z tego że właśnie się całowaliśmy!") bardziej prawdopodobne że wybuchłaby złością.
    Warto by było się skupić bardziej na innych postaciach, McSztywna ma w sobie więcej wigoru oraz humoru (wiem że w tym rozdziale tego nie można było ukazać ale to rada na przyszłość).
    Teraz wiem że będę czepiać się szczegółów ale: zielony szlafrok i zielone spodnie z piżamy? Co on? Limonka? Akcent czerni by się przydał. No i czemu Malfoy robi się nagle wszechwiedzący, dlaczego zna się na rzeczy lepiej od starszych czarodziei? Pamiętaj że mimo iż wszystkie go kochamy to nie można go aż tak gloryfikować, z jakiegoś powodu trafił do Slytherin'u i warto by było ukazać także tą część jego osobowości.
    Ach, ja jak zwykle tylko krytykuję, to może plusy?
    Podoba mi się ta mgiełka tajemnicy, dobrze ciągniesz ten wątek.
    Tworzysz własne nazwy, przedmioty, czary i wychodzi Ci to dobrze! To duży plus!
    Ciągle się poprawiasz, z każdym rozdziałem jest tylko lepiej.

    Pozdrawiam i ściskam cieplutko.

    Oliwia Funikowska

    Ps. Życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak się ciesze z tak rozległego i krytycznego komentarza! Bardzo ci za niego dziękuję ;) co do mądrości Dracona- najpierwumiałam na myśli to ze to bardzo czarna magia i tylko w takich rodzinach czystokrwistych i czarnomagicznych, te wiedzę się przekazuje oraz ze on interesuje się magomedycyna, jednak potem Rumcajs mi zwrócił uwagę że Malfoy za dużo wie (uwierz mi, prototyp był gorszy) próbowałam to jakoś zmienić ale musiałabym zmienić też różne inne rzeczy więc stwierdziłam że tak zostanie... przepraszam bardzo :/ co do Hermiony... może i jest gryfonka ale chodziło mi o to ze mimo wszystko ma jakiś uraz z tych lat ich znajomości. Ciągle pamięta jak Draco ją wyzywal i przez to też traci trochę swoją pewność siebie w tym względzie... też trochę się z nią utożsamiam i szczerze, mam podobną sytuację choć bez tego pocałunku xd a ta zielen... chciałam podkreślić jak Draco bardzo przynależy do Slytherinu, ale wiem o co ci chodzi, poprawie się i już nie będzie taką limonką ;) a co do McSztywnej to się jeszcze zastanowię... przez wojnę już nie jest taka wesoła ale może coś wy myślę... zobaczymy ;) bardzo ci dziękuję za ten komentarz :3 takie też są potrzebne ;) nie mogę być wiecznie chwalona jak to ja dobrze pisze, muszę czasem dostać takiego kopa ;)
      Przepraszam za ewentualne błędy, Pisze na telefonie ;) pozdrawiam i bardzo się cieszę z tego ze pomimo tylu wad zauważasz też jakieś zalety ;)

      Usuń
  10. A więc, jednym słowem: pięknie. A może nawet piękniej niż piękniej pięknie. Rozumiesz co chcę przez to przekazać? BRAK MI SŁÓW, KOBIETO MASZ TALENT! No i wygadałam :x . Rozdział cudny i ten pocałunek :3 Awww! Nie mogę się doczekać kolejnej części! Pozostaje pytanie kto stoi za atakami. Podejrzewam Notta! Och, kiedy kolejna część <3 Po przeczytaniu tego bloga nie wiem czy moją ulubioną blogową pisajką jesteś ty czy Kamana ze swoim Tomione. Tak dalej!
    Patronus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :3 dziękuję :* To bardzo miłe, że ktoś docenia moje wypociny :D A kto stoi za atakami? Hmm, pożyjemy, zobaczymy ;) Co do kolejnego rozdziału- nie jest tak różowo jakbym chciała :'( ehh... wena sobie pojechała na jakiś czas... a nie chce Wam dać takiego krótkiego kawałka jaki mam na razie... on nawet nic nie wnosi :/ no ale hmm, cóż mogę powiedzieć? Cierpliwości... I dziękuję za ten komentarz :3 naprawdę poprawił mi humor :)

      Usuń
  11. Lubisz wymyslac klatwy co? Xd
    No, Draco teraz troche bardziej Slizgonski i to mi sie podoba <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm ;3 uważam że w świecie magii jest pełno zaklęć i wgl a to co nam ujawniła JK Rowling to tylko namiastka i podstawa tego wszystkiego... poza tym, czarna magia była raczej ocenzurowana xd więc mam pole do popisu ;)

      Usuń
  12. Autorko, tak ty, duszyczko.
    Prosimy o częstsze posty.
    Brak weny, ja rozumiem.
    Ale moje małe serduszko tego potrzebuje ╮(╯3╰)╭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo :/ wyjaśnienia w kolejnym poście...

      Usuń
  13. Patrząc na te wszystkie komentarze, czuję się głupio pisząc jedno czy dwa zdania. Dobrze piszesz, nie waż się przestać. Brak weny, słabe opisy etc. zdarzają się każdemu, nie dawno wysłałem Tobie pierwszy rozdział kiczu. Jestem w trakcie pisania drugiego. Lecz w porównaniu z Tobą to mogę sobie pomarzyć o takim pisaniu. Wiem, że zbliżają się owutemy, ale nie przestawaj (dostałem się do ładowania, więc może dzisiaj dotrę do 29)
    Yoshito :)

    OdpowiedzUsuń