sobota, 6 lipca 2019

Porażka

Chyba jeszcze nigdy nie byłam tak bardzo załamana odnośnie do jakiegokolwiek fanfiction. Współczuję Wam, bardzo Wam współczuję. Niedawno minęło pięć lat od kiedy zaczęłam tu publikować.
Jak wiecie miałam zastój i to spory. Trafiliście akurat na dość istotne momenty w tym moim dotychczasowym życiu. Co mogę powiedzieć? Zmieniłam się bardzo, tak samo jak moja sytuacja. Teraz jest dobrze, jest naprawdę dobrze.
Nie myślcie jednak, że o Was nie myślałam! Pamiętam o mojej obietnicy i zamierzam jej dotrzymać, mimo że całego bloga uważam za beznadziejnego i tyle rzeczy bym w nim zmieniła... tak, wiele razy powtarzam, że powinnam była po prostu to szybko skończyć- po rozdziałach widać jak zmieniała się moja wrażliwość na niektóre rzeczy, jakaś dojrzałość, świadomość. Nigdy w swoim sercu nie pozostawiłam tej historii. Jednak wiecie, dużo się działo... jak zaczynałam byłam w gimnazjum (co też bardzo widać, ale pomińmy ten fakt, po rozdziałach itp itd xD), teraz jestem na studiach. Można powiedzieć, że wiele sytuacji mnie spotykało i nadal muszę mierzyć się z tym światem, ale nie jest źle. Mogę nawet powiedzieć, że jestem bardzo szczęśliwa i "stabilna" ;P Do tego baaardzo trudno jest mi wrócić do Dramione, o czym już kiedyś Wam pisałam. Sevmione <3
Cel tego posta był taki, żeby pokazać, że żyję (znowu :') ). Nie tylko rocznica mnie do tego skłoniła- właśnie odkopałam mojego starego laptopa- na nim zaczynałam pisać, tutaj są wszystkie pliki w Wordzie. Wcześniej leżał i się kurzył. Rozdział 31 był w trakcie tworzenia, oj tak. Nadal leży rozpoczęty i czeka na mnie. Pięć lat to dużo, za dużo, mam nadzieję, że tym razem uda mi się to skończyć. Wiem, że najprawdopodobniej już Was tu nie ma. Ale tak jak mówiłam- obietnicy dotrzymam, mimo że nie zobaczą tego osoby, którym to obiecałam... No ale nie mogę już nic na to poradzić.
Mam nadzieję, że jakoś się trzymacie/nie rozpaczaliście bardzo jak przestałam pisać (nie ma za czym tęsknić, ale różnie ludzie robią ;P).
W każdym razie melduję się, może niedługo coś wrzucę... Oby xD

Pozdrawiam Was cieplutko
Miona ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz